Leiria régió körkép I.

 2012.09.17. 09:01

Nyah hali újra itt...csöppet elfutottak mellettem a napok mert le kellett vizsgáznom portugálból (EILC) költöztem egy új lakásba (nagyon faya imádom csak a hegy tetején van) és el kell ma intéznem az összes sulis cuccomat...no de ez a blogbejegyzés nem erről fog szólni:P...szóóval hol is voltam eddig?:

Strandok, partok:

Nazaré: IMG_4827.JPGa régió leghíresebb parti városa, igazi turisztikai hely. Nekem mégsem tetszett annyira mert sok az ember és nem lehet meghitten lenni. Viszont ott az óceán (ki hitte volna?!). Meg lehet nézni de nem nagy szám..a városnak két része van egy kis városrész lent a parton és egy nagyobb fent a sziklákon. Érdemes megnézni a fenti részt mert nagyon szép a panoráma és jó kis fotókat lehet csinálni;). Meg vannak szép templomok (De elfogult vagyok templomok terén mert szerintem Magyarországon vannak a legszebbek). 6 Euró oda-vissza

Sao Pedro:SAM_6059.JPG Erről a partról már írtam, nekem ő a favorit. Lehet szörföt tanulni ha van kedvetek (nálunk ez volt a nagy szám most de nem az én világom de ők élvezték). Szóval ha egy igazán jó kis helyre vágytok itt akkor Sao Pedró a tökéletes.:) 5 Euró oda-vissza

Figueira da Foz (Remélem jól írtam): 530321_10151204630235050_143375560_n.jpgHááátöööö az úúgyvooolttt, hogy megakartunk nézni egy másik partot is hátha találunk jobbat SP-nél (Sao Pedro nickneve:P), Nem gyütttt össze. Drága elutazni oda a strand bazinagy de semmi extra. A város hatalmas, sokan vitorláznak ott, nagy turisztikai hely..de nekem nem nagyon jött be. Visszafelé meg lekéstük a buszunkat így mehettünk vonattal ami tök jó mert én sokkal jobban szeretem a vonatot (tiszta olyan itt a vonat mint nálunk a HÉV csak kicsit felturbózva).7,8Euró 1 út busszal. Vonattal 5,4 Euró...de figyeljetek oda mert a Leiriai vonat állomás röpke 3-4 kilométerre van a centrumtól..jó kis túra hazaérni.:)
 

Városok comming soooooon....

A bejegyzés trackback címe:

https://menniportugal.blog.hu/api/trackback/id/tr204781916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása