Tegnap úgy döntöttünk a csajokkal hogy elmegyünk és megnézzük az óceánt. 11-kor irány a rede expressos (ez a volán Portugáliában) és go Sao Pedro azaz az ÓCEÁN!!!! jeeeeeeeee:)IMG_4708.JPG

a jegy 6 euró oda vissza (tanácsos egyszerre megvenni oda-vissza mert akkor csak 5 euró) kb 1 órás út és az óceán pedig káprázatos. Egy kis falucska Sao Pedro, nincsen sok minden viszont van egy nagy világító tornya meg jó nagy sziklái és ne feledkezzünk meg a két hatalmas homokos tengerpartjáról sem.IMG_4706.JPG

Először elmentünk és megnéztük a világítótornyot, aztán pedig irány a strand! A strandon fejenként 1 euróért lehetett napernyőszerűséget bérelni, megéri higgyjétek el;). Az óceán hideg és jó nagy hullámok vannak de nagyon nagy élmény benne lenni...úszni képtelenség ne is ábrándozzatok róla..kidob a partra a sok hullám.SAM_5298.JPG viszont sikítozva ugrálni a hullámok elől tökéletes. Az egész parton hülyének néztek minket de ez már megszokott:). Délután egy kis kagylógyűjtés és pihi az árnyékban majd egy kis pastel de nata evés (nyamiii)...utána elmentünk megnézni a városkát mielőtt hazamentünk volna. Volt egy modern gyerek játszótér meg egy régi mosoda ami érdekesebb más nagyon nem. Maga a hely hangulata még nagyon szép, a sok házikó sötét ablakokkal..igazi mediterrán látványosság. 18:00-kor mentünk vissza Leiriába úgy szint 1 órás volt az út bár át kellet szállni megnemmondomhogyhol.:) SAM_5439.JPGJah és elfelejtettem mondani szörfoktatás is van ott..jövőhéten mennek a lányok rá..én meg csak kifekszem a partra és pihizek addig amíg ők bénáznak a deszkán:)

Már nagyon várom a jövő hétvégét!:)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.