Mielőtt nekivágnék a Leiria városainak kell egy kis személyes kitérőt tennem. Egy kedves barátom leszidott hogy az életem érdekli nem pedig a nevezetességek...így most ez  fog következni:)

Szóóóóval, EILC tanfolyamon voltam egy hónapig napi 4 órába tömték belénk a portugált. Piszok nehéz fel sem fogtam de azért csak-csak rám ragadt annyi hogy átmenjek a vizsgán. A vizsgán volt beszélgetés (megkérdezték hány éves vagyok portugálul, meg dialógust kellett folytatni egy másik személlyel). Aztán volt hallgatás (Igaz- -hamis, a lyukakat egészítsd ki nem volt nehéz). Írás nyelvtan (az nehéz volt de az is csak azért mert előző nap a helyett hogy tanultam volna a nyelvtant elkezdtem egész éjszaka Junkiest hallgatni nosztaligából szóval..my fault.). EILC megvan olyan 2-3-as szinten de okés átmentem. Mindenki átment ez formalitás szerintem csak.

Költözééésss. Először a residence hallba laktam az EILC alatt de rájöttem hogy nem lesz ez így jó nekem. Hogy miért is?! Egyrészről azért mert a konyhába kb csak egy asztal és egy hűtő volt. Meleg víz csak akkor ha ügyes vagy. És kétágyas szobák amik nem is lennének rosszak HA!!!...hahaha (utólag csak nevetek a szitun nah de ne ugorjunk előre). Szóval egyedül voltam egy kétágyas kis szoba tök jól elvoltam minden nap nézegettem a naplementét a szobámból nagyon jó volt..aztán egyik délután hazajöttem és elfoglalta valaki az ágyamat és az asztalomat a cuccaim meg egy kupacba a másik ágyon...ezt még lenyeltem de azt hogy a másik illető hello kitty mániás és pink fanatikus volt azt már nem annyira. ...két dolgot rühellek a világon a hello kittyt és a rózsaszínt. Persze a gazdája ezeknek visszament ahol lakik ide csak beköltözött amíg nem jön vissza (hála az égnek). Látom magam előtt a cuki kis szöszi cicababát aki egy szót sem ért angolul vaah (bocsi előítéletes vagyok csöppet). Szóval amikor kiköltöztem a Residence Hallból szépen fogtam és megfordítottam minden a szobába...hátha nem fogja fel mi van és csak néz hogy "ennek itt volt a helye tényleg?". nem vagyok az a nagyon bosszúállós fajta..a többiek azt mondták hogy vágjam le a hello kitty fejét...(az a poén hogy komolyan el is gondolkoztam rajta). Nah költözés..szép szobám van a hegy tetején kb 20 perc séta a center. Két spanyol lánykával lakok nagyon rendesek kedvesek. Most egyedül vagyok itt mert ők 6 órára laknak innen és hazamentek a szünetbe. Így most ez van főzök, mosok, takarítok.

Mostanság sokat lógok a két olasz csajszival..elmentünk Figueria de Fozra (fogadjunk rosszul írtam le) meg Nazaréba. De ami a legjobb sokat futunk naplementekor..olyan jó érzés nagyon szép helyek vannak itt..olyan mint a Margitsziget kicsit csak folyó mellett futhatsz. Nagyon tetszik.:)

Ma voltam a suliba beíratkozni tök jó az órarendem, minden nap van órám viszont 1-2 csak ami nem is sok és délelőtt szóval a délután szabad...huhh

Azt hiszem hirtelen ennyit rólam..remélem Anita meg vagy vele elégedve és innen üzenem neked hogy FEL A FEJJEL! ITT VAGYOK VELED! SZERETLEK!!! jah és CARPE DIEM!;)

Kata voltam......vagyok.....még.


A bejegyzés trackback címe:

https://menniportugal.blog.hu/api/trackback/id/tr724784101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása