Az első napok Leiriában...

 2012.08.26. 15:05

Mit is mondhatnék, Leiria olyan mint egy mesebeli kisváros. Mindenki mosolyog mindenki kedves, kevesen lakják tele van meseszép régi épületekkel stb. De mi az amit tudni kell róla:)

Van egy nagyon szép vára..Európában szerintem egyedülálló mert felújították és szinte majdnem az eredeti pompájában tündököl (Castelo de Leiria)IMG_4582.JPG..és ami minket érdekel, ingyenes a belépés:).Szóval egy Leiria elsőszámú látogatópontja. Mégis amibe én beleszerettem itt az egy templom fent Leiria egyik dombján, csak úgy véletlenül akadtunk rá a spanyol lányokkal (velük haverkodtam össze a koleszban meg néhány olasszal) és beleszerettünk mind a hárman. (Capela de Sra. do Monte)IMG_4660.JPG Pont naplementekor mentünk ami még felejthetetlenné tette. Ha itt jártok mindenképpen látogassátok meg. 

Leiria tele van templomokkal, szökőkutakkal viszont ugyanúgy megtalálható a városban pláza, nagy bevásárlóközpont (continente) szóval ideális itt élni. De nagyon többre nem..az éjszakai élet elég kihalt (Bár lehet az én lustaságom is közrejátszott ebben hogy nem megyek ki nagyon éjszaka) és nem sok ember él itt.

Néhány fontos tudnivaló ha itt vagy: A legjobb bevásárló hely a Pingo Doce (ez az intersparnak felel meg Magyarországon), olcsóbb mint a continente és a városban van míg a continente kicsit kijjebb. Kajailag amik rosszabbak mint Magyarországon: Tej, víz pocsék itt sajnos..hiányzik az otthoni. A kenyerük finom, és többi dologgal nem volt még baj. Mit muszáj megkósolni: OLIVABOGYÓ ! (imádom, iszonyú finom!:) Pastel de nata..fini édesség.

Eddig idáig jutottam de egy hete vagyok itt szóval szerintem még lesz bőven időm rá.:)

Majd ha eszembe jut valami még leírom:)

Hali

A bejegyzés trackback címe:

https://menniportugal.blog.hu/api/trackback/id/tr944732895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása