Leiria régió körkép II.

 2012.09.19. 12:52

Városok ahol jártam eddig kicsi leírással:

Bathala:

Nagyon szép kis város egy gyönyörű gótikus templommal. Leiriától kb 10 km-re van. Nekem nagyon tetszett főleg a templom, meseszép rózsaablakok nagy termek benne sírok szépen kifaragott kövek..imádom az ilyen helyeket. Amúgy maga a város nem nagy szám, de a templom miatt mindenképpen érdemes meglátogatni.IMG_4769.JPG

Alcobaca:

Itt a város egy fokkal már szebb nekem a várra hasonlított kicsit Budapesten. Fő nevezetessége az apátság egy jó nagy téren. Itt is vannak sírok de a Bathalai szebb:P. Voltunk cukrászdába itt..ettem valami mini cukros tölcsérbe beleöntött karamellás izét. Jó drága volt és nagyon édes éreztem ahogy rakódik fel rám a cukor:P...csak nagyon édes szájúaknak ajánlom és hízni vágyóknak. Maga a város aranyos csendes jó kis romantikázós hely...kb (nem akarok hülyeséget mondani) 50 km-re van Leiriától. (Inkább nézzétek meg a térképet.DSC_0164.JPG

Óbidos:

Ezt a város mindenképpen ajánlom hogy nézzétek meg. Olyan mintha a középkorba csöppentem volna. Hatalmas vár és úgy van védőfallal körülvéve. Nagyon hangulatos..és a védfalon végig lehet sétálni és nézni a tájat (És töprengeni azon hogy a középkorba hogy tudtak itt harcolni egymás ellen a lovagok mert iszonyú keskeny a párkány.). Óbidos még híres a meggy likőrjéről amit kicsi csoki poharakba öntenek. Nagyon finom (a csoki:P). 1 euró asszem vagy 2 egy kupica.DSC_0189.JPG

Nagyjából itt voltam városok terén, ha mondanom kellene városokat amiket mindenképpen látogassatok meg akkor: Bathala, Óbidos, Peniche és Sao Pedrót mondanám..a többi csak hab a tortán. De ha minden igaz ezen a hétvégén megyünk Fatimába vagy Coimbrára...majd meglássuk milyen lészen.:P

Hasta Luego! (ez spanyol de szerintem így van portugálul is)

A bejegyzés trackback címe:

https://menniportugal.blog.hu/api/trackback/id/tr564787935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása